FAU

• FAU skal jobbe for et positivt læringsmiljø
  • FAU skal fremme fellesinteresser til foresatte
  • FAU er foreldrenes/foresattes talerør ovenfor skolen
  • FAU skal bidra til et godt samarbeid mellom hjem og skole, og sikre reell medvirkning fra foreldre
  • FAU skal medvirke til at foreldre tar aktivt del i å skape et godt lærings- og skolemiljø

Veileder for foreldrerepresentanter

Sosialt årshjul for Lakkegata skole

Idèbank for sosiale aktiviter

Skolemiljøutvalget

Støtt Lakkegata skoles FAU med Vipps!

Kjære foreldre og foresatte!

Vi i Foreldrerådets arbeidsutvalg (FAU) ved Lakkegata skole er glade for å kunne fortelle deg om en enkel måte du kan bidra til å styrke vårt arbeid for elevenes trivsel og skoleopplevelse. Vi har nå gjort det enda enklere å gi din støtte til FAU ved å tilby Vipps som en praktisk donasjonsmetode.

Hvorfor donere til FAU?

Ditt bidrag er avgjørende for å hjelpe oss med å realisere våre mål og prosjekter. Pengene som samles inn, går direkte tilbake til elevene våre. Eksempelvis går pengene til forbedring av skolemiljøet, støtte til pedagogiske prosjekter og arrangementer som beriker elevenes læringsopplevelse.

Hvordan donere med Vipps:

1. Åpne Vipps-appen på din mobiltelefon.
  2. Søk etter "Lakkegata skole FAU" eller tast inn #504401.
  3. Velg beløp og bekreft betalingen.

Vi setter pris på din støtte!

Din donasjon vil bidra til å gjøre en positiv forskjell for våre elever, og vi er dypt takknemlige for enhver støtte som tilbys. Sammen kan vi fortsette å skape et trygt og givende læringsmiljø for alle våre barn.

Alle donasjoner blir nøye håndtert og brukt i tråd med våre mandater og målsetninger. Dersom du ønsker det, vil vi også sørge for at alle donorer blir anerkjent og verdsatt for deres bidrag.

Har du spørsmål?

Hvis du har spørsmål om donasjoner, bruken av midler eller FAUs arbeid generelt, er du velkommen til å kontakte oss på faulakkegataskole@gmail.com eller ta direkte kontakt med ett av styrets medlemmer, som du kan finne oversikt over her på siden.

Vi takker deg på forhånd for din generøsitet og støtte. Sammen kan vi gjøre en forskjell for våre elever!

Med vennlig hilsen,

Nareen Mizoory
Lakkegata skoles FAU-leder

FAU-styret på Lakkegata skole

Leder:
Nareen Mizoory

Nestleder:
Jasmin Skjønhaug Johansen-Røiom

Økonomiansvarlig:
Sandra Mørkestøl
Linda Brox

Sekretær:
Kajsa Köller
Kaisa Lervik
Jan Roos

Organisasjonsnummer:

Kfu Oslo

Oslo KFU

• KFU er foreldrenes arbeidsutvalg på kommunalt nivå.
  • Hensikten er å koordinere skolenes behov og ønsker i kommunen, og å drive opplæring og erfaringsutveksling.
  • Oslo KFU holder en rekke kurs, seminarer og møter som FAU-ledere, nestledere og foreldre har muligheten til å delta på.

Les mer om Oslo KFU