Hvordan søke plass AKS

Søking om plass på AKS går gjennom Søknadsportalen. Gå inn på https://osloskolen.ist-asp.com/NO00302-pub/login.htm eller skolens hjemmeside:
Nettside søke AKS plass.png

Trykk på Aktivitetsskolen
Trykk Søk om plass for ditt barn
Du kan alltid trykke på denne lenken
når du skal til Søknadsportalen.

Da kommer du til denne siden:
Trykk på Søk om plass
Hvordan søke AKS 2.png

Nå har du kommet frem til SøknadsportalenSøknadsportalen.png

I Søknadsportalen kan du søke om ny plass, søke om å bytte fra halv- til heldagsplass eller motsatt, si opp plassen og endre opplysninger om deg og din familie. Du må også gå inn i Søknadsportalen når du skal svare på tilbud du får fra Aktivitetsskolen.

Hvis barnet ditt ikke går i Aktivitetsskolen, kan du søke plass uten å logge deg inn, men når du skal svare på tilbud, søke om å bytte til en annen type plass eller si opp plassen, må du logge inn med MinID.

Mer detaljert veiledning og informasjon om søking av plass på AKS finner man i dokumentliste til høyre

Hvordan søke AKS veiledning