Bli med på skilek på Ola Narr!

I 1948 startet Skiforeningen sin første skiskole på Ola Narr ved Tøyen. Dette året var det ca. 700 barn og unge som deltok daglig i aktivitetene, som varte over flere måneder gjennom vinteren.

70-år etter første skiskole ønsker Skiforeningen og OBOS igjen å tilby gratis skileik på Ola Narr. Takket være Oslo kommunes satsning på å snølegge byens parker i 2018 vil det være snø på dette historiske skiområdet, og vi ønsker å sørge for yrende liv og gode skiopplevelser i jubileumsåret 2018.

Skiforeningen inviterer til gratis skileikdager fire søndager i januar og februar, samt fem dager i skolens vinterferie.
Skiforeningens dyktige instruktører sørger for morsomme aktiviteter og kyndig skiopplæring. Det vil også være gratis utlån av ski til de som ikke har eget utstyr.

Dragen skal være med på dette så hvis dere har barn/familier som vil være så kan de møte opp på Dragen oppnevnte dager kl. 09:30, eller møte opp på Ola Narr kl. 10:00.
Fint hvis dere som vil være med sender en mail til Tim på Dragen  så vi vet ca. hvor mange som kommer.

Hilsen Dragen, skiforeningen og Lakkegata skole.